McDonald’s spustil ďalšiu imidžovú kampaň

Chceš rozbehnúť svoju kariéru v novom školskom roku? Tak príď na Deň pracovných príležitostí 19. septembra

 

Bratislava, 12. september 2019 – So začiatkom nového školského roka naštartovala spoločnosť McDonald’s Slovensko novú vlnu imidžovej kampane s cieľom osloviť uchádzačov o prácu. Verejnosti v nej pripomína  nielen zručnosti, ktoré zamestnanci McDonald’s v práci získavajú, ale tiež príležitosti, vďaka ktorým kariérne rastú, učia sa a nadobúdajú nové skúsenosti. Veľkým benefitom je ich ďalšie zhodnotenie v profesionálnom i osobnom živote. Celú kampaň zjednocuje hashtag #SkillsForLife. Kampaň, ktorej nechýba vizuálna kreativita, bude komunikovaná  nielen priamo v reštauráciách, ale aj na sociálnych sieťach a v médiách v priebehu septembra. Prvýkrát v tomto roku bude preto 19. septembra organizovaný  vo všetkých reštauráciách v Čechách a na Slovensku Deň pracovných príležitostí, ktorý je súčasťou tejto globálnej kampane, v rámci ktorej sa uchádzači môžu priamo v reštaurácii dozvedieť všetko, čo ich o práci v McDonald´s zaujíma.

Spoločnosť McDonald’s na Slovensku aktuálne zamestnáva takmer 2 300 ľudí. Podľa doterajších štatistík majú najväčší záujem o prácu v tejto sieti reštaurácií najmä mladí ľudia vo veku 16 až 20 rokov. V Mekáči ich pracuje až 43 %. „Reštaurácie McDonald’s bývajú pre veľa mladých ľudí prvá pracovná skúsenosť. Znamená to, že ich systematicky učíme zodpovednému prístupu voči ostatným kolegom. Okrem toho získavajú potrebné komunikačné zručnosti so zákazníkmi, cenné skúsenosti v oblasti vedenia ľudí a potrebnej tímovej spolupráce. Svoju významnú rolu má pre nich aj motivácia, pretože si uvedomujeme, že to najcennejšie, čo v McDonald´s máme, sú naši ľudia,“ hovorí o získavaní pracovných zručností Adriana Boháčová, HR manažérka McDonald´s Slovensko. Dodáva, že veľkou pridanou hodnotou je aj flexibilita pracovného času. Manažment reštaurácií sa vždy snaží vyhovieť požiadavkám zamestnancov. „V nadobúdaní pracovných návykov a správnom plánovaní im napomáhajú nielen interné plánovacie systémy, ale aj prepracované  tréningové plány a individuálny prístup personalistov,“ vysvetľuje Adriana Boháčová a dodáva: „Keďže u nás pracuje aj veľa mamičiek so skrátenými pracovnými úväzkami alebo s potrebou flexibilného pracovného času, správne plánovanie a zodpovednosť sú pre nás kľúčové. Taktiež nám záleží na tom, aby naše reštaurácie boli skvelým miestom na prácu pre úplne každého, kto chce s nami rásť.“

Kampaň McDonald’s budú na Slovensku dopĺňať aj série príbehov úspešných zamestnancov. „Svoje príbehy vyrozprávajú naši súčasní i bývalí zamestnanci, ktorí v McDonald’s začínali a niektorí dnes pôsobia v manažmente veľkých spoločností alebo riadia vlastné firmy. Rozprávajú o tom, ako im skúsenosti získané v McDonald´s pomohli v ich ďalšom smerovaní. Tieto videá budeme zdieľať na našich interných kanáloch, webe, či sociálnych sieťach,“ dodáva ku kampani Lucia Poláčeková, PR Supervízor McDonald´s Slovensko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O spoločnosti McDonald´s Slovensko

Spoločnosť McDonald’s pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995. Prvá reštaurácia bola otvorená v Banskej Bystrici. V novembri roku 2003 vznikla na Slovensku charitatívna organizácia Ronald McDonald House Charities. Aktuálne je na Slovensku 30 reštaurácií, z ktorých je 14 v Bratislave a ostatných 16 v Banskej Bystrici, Košiciach, Liptovskom Mikuláši, Martine, Nitre, Prešove, Prievidzi, Trenčíne, Trnave, Zvolene a Žiline. Súčasťou 22 reštaurácií je obľúbený koncept McCafé, ktorý sa predstavil v roku 2009. V tomto roku predstavila značka McDonald’s na Slovensku aj prvé reštaurácie z konceptu reštaurácií novej generácie. Do konca roku 2020 budú mať zavedený tento inovatívny koncept všetky reštaurácie na Slovensku. V ankete Najzamestnávateľ roka za rok 2018 sa spoločnosť McDonald‘s Slovensko umiestnila na 1. mieste v kategórii Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo.