Reštaurácie novej generácie

Hlavným dôvodom, prečo prichádzame s reštauráciou novej generácie, je záruka, že si náš zákazník odnesie výrobok pripravený priamo pre neho a dostane tak práve vyrobený produkt vysokej kvality a čerstvosti.
V pôvodných reštauráciách McDonald’s boli naše burgery predpripravené v tzv. produkčnej kontrole pod zdrojom tepla, kde čakali na svojich zákazníkov. Teraz ich však pripravujeme pre každého zákazníka individuálne, čo zaručí krehkosť a chrumkavosť zeleniny, správnu konzistenciu roztečeného syra, čerstvosť žemle a šťavnatosť mäsa.
Veríme, že si naši zákazníci reštaurácie novej generácie obľúbia, pretože umožňujú rozdielne spôsoby objednávania a sú dôležitým krokom k väčšej variabilite produktov a úprave objednávky na mieru každého zákazníka.

Často kladené otázky

  • Čo je to reštaurácia novej generácie?
  • Reštaurácia novej generácie je koncept využívajúci modernú technológiu tak zákazníkmi pri objednávaní, ako aj našimi zamestnancami pri príprave produktov. Tieto nové technológie našim zákazníkom umožňujú vytvoriť si objednávku v samoobslužnom kiosku a interaktívne si ju poskladať. Vďaka novým technológiám začneme prípravu produktov v okamihu objednania, čím zaručíme 100 % čerstvosť. Každý produkt je pripravený vždy pre svojho zákazníka. Reštaurácie sme pre potreby našich zákazníkov vybavili tabletmi a silnejším WiFi pripojením.
  • Prečo ste sa rozhodli pre túto zmenu?
  • Týmto krokom sa nám otvárajú dvere k ďalším inováciám, ktoré plánujeme do budúcnosti.
  • Čaká sa na objednávky v reštaurácii novej generácie dlhšie?
  • V reštaurácii novej generácie sa čaká v inom pomere. Predtým zákazníci čakali väčšinu času v rade na objednanie, dnes čakajú na samostatnú prípravu jedla. Niekomu sa potom môže zdať, že čaká dlhšie.
  • Zaviedli ste objednávkové kiosky, aby ste ušetrili za personál?
  • Nie. Reštaurácie novej generácie vyžadujú rovnaký počet zamestnancov.
  • Aký je rozdiel medzi pôvodnou reštauráciou McDonald’s a reštauráciou novej generácie?
  • V pôvodnej reštaurácii McDonald’s jedna osoba prijímala objednávku a zároveň ju následne celú kompletizovala a vydávala, ďalší zamestnanec ju v kuchyni pripravil. V reštaurácii novej generácie sme tento proces rozdelili na čiastkové kroky a každý zamestnanec sa tak sústredí iba na svoju rolu.
  • Budú všetky reštaurácie McDonald’s na Slovensku upravené do tohto konceptu?
  • Do budúcnosti plánujeme zaviesť koncept reštaurácie novej generácie do všetkých reštaurácií.