FAQ
Neprišiel mi e-mail s kódom pre dvojfázové overenie.
Neprišiel mi e-mail s kódom pre dvojfázové overenie.
Skontroluj, či e-mail neprišiel do spamu, a prípadne požiadaj o opätovné zaslanie kódu. Ak kód neprichádza, over si, či máš účet registrovaný pod správnym e-mailom.
Vlastním telefón Honor/Huawei a aplikáciu McDonald's
nemôžem nájsť na stiahnutie.
Vlastním telefón Honor/Huawei a aplikáciu McDonald's nemôžem nájsť na stiahnutie.
Naša aplikácia je dostupná v oficiálnom obchode Google Play/App Store. Inštalácia z akéhokoľvek iného zdroja nie je povolená.
Musím využívať dvojfázové overenie?
Musím využívať dvojfázové overenie?
Áno, funkcia dvojfázového overenia je v súčasnej dobe nevyhnutná pre ďalší vývoj aplikácie.
Ako často sa mení ponuka kupónov?
Ako často sa mení ponuka kupónov?
Kupóny sa pravidelne obmieňajú, niekedy aj každý týždeň. Platnosť niektorých ponúk môže byť obmedzená na jeden deň.
Prečo nevidím svoje kupóny?
Prečo nevidím svoje kupóny?
Uisti sa prosím že si prihlásený/á. Aby kupóny v appke správne fungovali, potrebujeme aj tvoj súhlas s podmienkami použitia. A to nielen pre Slovensko, ale aj pre profily všetkých ďalších krajín, do ktorých si sa v appke prihlásil/a. Ponuky sa ti opäť zobrazia, keď sa prepneš do jednej z krajín, ktoré si navštívil/a a podmienky v nej schváliš.
Prečo vidím iné kupóny ako niekto iný?
Prečo vidím iné kupóny ako niekto iný?
Ponuka kupónov je šitá na mieru na základe vašich preferencií, preto má každý používateľ iné kupóny.
Potrebujem obnoviť zabudnuté heslo. Ako na to?
Potrebujem obnoviť zabudnuté heslo. Ako na to?
V sekcii „Účet“ klikni na „Zabudol si heslo?“. Na registrovaný e-mail ti potom pošleme nové.
Nejde mi načítať QR kód pri kupóne.
Nejde mi načítať QR kód pri kupóne.
Pod QR kódom je číselný údaj, ktorý môžeš nadiktovať obsluhe alebo ho zadať na kiosku.
Dajú sa kupóny využiť aj v McDrive?
Dajú sa kupóny využiť aj v McDrive?
Áno, pokiaľ nie je u konkrétneho kupónu priamo uvedené, že ho nie je možné uplatniť v McDrive.
Dajú sa kupóny využiť pri objednávke cez McDelivery?
Dajú sa kupóny využiť pri objednávke cez McDelivery?
Kupóny je možné využiť iba na nákup v reštaurácii (prípadne v McDrive). U niektorých môže byť nákup obmedzený, napr. len na samoobslužný kiosk.
Kde nájdem kupón za anketu Váš názor?
Kde nájdem kupón za anketu Váš názor?
Odmenu za vyplnenú anketu nájdeš medzi ostatnými kupónmi.
Nestihol/-la som včas uplatniť kód z kupónu Váš
názor. Je možné ho vygenerovať znova?
Nestihol/-la som včas uplatniť kód z kupónu Váš názor. Je možné ho vygenerovať znova?
Bohužiaľ, nie. Po tomto dátume je kód neplatný.
Koľko kupónov z aplikácie je možné uplatniť v rámci
jednej objednávky?
Koľko kupónov z aplikácie je možné uplatniť v rámci jednej objednávky?
V rámci jedného nákupu môžeš uplatniť neobmedzené množstvo kupónov (pokiaľ u individuálnych kupónov nie je uvedené inak). Počas jedného nákupu ale nie je možné uplatniť kupóny z viacerých zariadení.
Je možné uplatniť zľavový kupón z aplikácie aj po
vypršaní jeho platnosti?
Je možné uplatniť zľavový kupón z aplikácie aj po vypršaní jeho platnosti?
Kupón možno využiť iba do konca jeho platnosti.
Môžem jeden kupón využiť viackrát?
Môžem jeden kupón využiť viackrát?
Každý kupón je možné využiť len raz.
Prečo má aplikácia také zložité bezpečnostné
opatrenia?
Prečo má aplikácia také zložité bezpečnostné opatrenia?
Stále pracujeme na tom, aby bolo používanie aplikácie čo možno najpohodlnejšie. Funkcia dvojfázového overenia je v súčasnej dobe nevyhnutná pre jej ďalší vývoj.
Prečo nejde uplatniť kupóny z viacerých zariadení v
jednej objednávke?
Prečo nejde uplatniť kupóny z viacerých zariadení v jednej objednávke?
Bohužiaľ v súčasnej chvíli toto systém neumožňuje. V jednej objednávke je možné vždy uplatniť kupóny iba z jedného zariadenia.
Mám telefón Xiaomi, Redmi alebo Poco a appku nemôžem
spustiť.
Mám telefón Xiaomi, Redmi alebo Poco a appku nemôžem spustiť.
Aplikáciu je možné spustiť iba na zariadení s globálnou verziou systému. Pokiaľ má tvoj telefón systém určený pre indický alebo čínsky trh, aplikácia ti, bohužiaľ, fungovať nebude.
Pri väčšine chýb sa ti zobrazí len všeobecné chybové hlásenie „Ups! Niečo sa pokazilo!“. Riešenie záleží na chybovom kóde, ktorý sa ti zobrazí. Tu je zoznam tých najčastejších. Na identifikáciu chyby pomocou kódu je potrebné iba jeho prvé písmeno a číslice.
Kód | Riešenie |
---|---|
N2, N3(PLX-429), N5 | V súčasnosti máme problémy so sieťou. skús to, prosím, neskôr. |
N1 | Zariadenie stratilo pripojenie k sieti. skontroluj, či je pripojené na internet, a skús to znova. |
N8 (PLX-457) | Nainštaluj si z App Store alebo Google Play najnovšiu verziu aplikácie. |
N4 (PLX-403), N6 (PLX-500), N7 (PLX-0) | V súčasnosti máme problémy so serverom. skús to, prosím, znova neskôr. Ak problém pretrvá, kontaktuj pripomienky@sk.mcd.com. |
D1, D3, D4, D6, E2, E3, E4, E5 | Reštartuj aplikáciu. V prípade, že problémy pretrvajú, skús aplikáciu preinštalovať. Keď nepomôže ani to, reštartuj telefón. Ak problém trvá, kontaktuj pripomienky@sk.mcd.com. |
D5, S4 | Zdá sa, že na tomto zariadení nie je správne nastavenie času a dátumu. skontroluj ho, prosím, a skús to znova. |
D7, D8 | Tvoje zariadenie Apple túto aplikáciu nepodporuje. Použi, prosím, iné. |
D2 |
Pre Android: Zariadenie neprešlo bezpečnostnou kontrolou. Stiahni z Google Play a spusti aplikáciu Integrity Check (odkaz tu). Tá overí, či tvoje zariadenie spĺňa bezpečnostné požiadavky. Ak test zlyhá a zobrazí sa hlásenie o nesplnených požiadavkách, skús aktualizovať Android OS na najnovšiu verziu a uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému a že zariadenie nie je rootované. V aplikácii Google Play aktivuj funkciu Play Protect. Pre iOS: Aplikácia neprešla bezpečnostnou kontrolou. Stiahni si cez Apple Store update. Pre Xiaomi a Poco: Aktualizuj operačný systém zariadenia na najnovšiu verziu. |
A1 | skús to, prosím, znova neskôr. Ak problém pretrvá, preinštaluj aplikáciu. |
S1, S2 | Boli na zariadení vykonané technické zmeny? Nepodporujeme telefóny, pri ktorých došlo k manipulácii s operačným systémom. |
S3 | Zdá sa, že aplikácia bola nainštalovaná z neznámeho zdroja. Nainštaluj, prosím, z Google Play alebo App Store oficiálnu verziu. |
E1 | Tento obsah už neexistuje. skús to, prosím, znova neskôr. Ak problém pretrvá, kontaktuj pripomienky@sk.mcd.com. |