Skontroluj, či e-mail neprišiel do spamu, a prípadne požiadaj o opätovné zaslanie kódu. Ak kód neprichádza, over si, či máš účet registrovaný pod správnym e-mailom.
Naša aplikácia je dostupná v oficiálnom obchode Google Play/App Store. Inštalácia z akéhokoľvek iného zdroja nie je povolená.
Áno, funkcia dvojfázového overenia je v súčasnej dobe nevyhnutná pre ďalší vývoj aplikácie.
Kupóny sa pravidelne obmieňajú, niekedy aj každý týždeň. Platnosť niektorých ponúk môže byť obmedzená na jeden deň.
Uisti sa prosím že si prihlásený/á. Aby kupóny v appke správne fungovali, potrebujeme aj tvoj súhlas s podmienkami použitia. A to nielen pre Slovensko, ale aj pre profily všetkých ďalších krajín, do ktorých si sa v appke prihlásil/a. Ponuky sa ti opäť zobrazia, keď sa prepneš do jednej z krajín, ktoré si navštívil/a a podmienky v nej schváliš.
Ponuka kupónov je šitá na mieru na základe vašich preferencií, preto má každý používateľ iné kupóny.
V sekcii „Účet“ klikni na „Zabudol si heslo?“. Na registrovaný e-mail ti potom pošleme nové.
Pod QR kódom je číselný údaj, ktorý môžeš nadiktovať obsluhe alebo ho zadať na kiosku.
Áno, pokiaľ nie je u konkrétneho kupónu priamo uvedené, že ho nie je možné uplatniť v McDrive.
Kupóny je možné využiť iba na nákup v reštaurácii (prípadne v McDrive). U niektorých môže byť nákup obmedzený, napr. len na samoobslužný kiosk.
Odmenu za vyplnenú anketu nájdeš medzi ostatnými kupónmi.
Bohužiaľ, nie. Po tomto dátume je kód neplatný.
V rámci jedného nákupu môžeš uplatniť neobmedzené množstvo kupónov (pokiaľ u individuálnych kupónov nie je uvedené inak). Počas jedného nákupu ale nie je možné uplatniť kupóny z viacerých zariadení.
Kupón možno využiť iba do konca jeho platnosti.
Každý kupón je možné využiť len raz.
Stále pracujeme na tom, aby bolo používanie aplikácie čo možno najpohodlnejšie. Funkcia dvojfázového overenia je v súčasnej dobe nevyhnutná pre jej ďalší vývoj.
Aplikáciu stále vyvíjame a pracujeme na nových funkciách, ktoré ti do budúcna spríjemnia tvoj nákup.
Aplikáciu stále vyvíjame a pracujeme na nových funkciách, ktoré ti do budúcna spríjemnia tvoj nákup.
Za akýkoľvek samostatne zakúpený kávový nápoj máš možnosť získať virtuálnu pečiatku, pokiaľ naskenuješ unikátny kód tvojej vernostnej karty v aplikácii. Kód vernostnej karty môžeš naskenovať v samoobslužnom kiosku alebo na pokladni.
Kupón nájdeš v aplikácii medzi ostatnými kupónmi. Platnosť kupónu nájdeš po jeho rozkliknutí.
Bohužiaľ v súčasnej chvíli toto systém neumožňuje. V jednej objednávke je možné vždy uplatniť kupóny iba z jedného zariadenia.
Aplikáciu je možné spustiť iba na zariadení s globálnou verziou systému. Pokiaľ má tvoj telefón systém určený pre indický alebo čínsky trh, aplikácia ti, bohužiaľ, fungovať nebude.
Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému a že zariadenie nie je rootované. V aplikácii Google Play aktivuj funkciu „Play Protect“ (nájdeš ju, keď klikneš vpravo hore na svoj profil). Funkcia slúži na skenovanie zariadení a nájde napr. škodlivé aplikácie, ktoré by mohli byť príčinou problému.

Kód | Riešenie |
---|---|
D2-401.1 | Zariadenie neprešlo bezpečnostnou kontrolou. Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému a že zariadenie nie je rootované. V aplikácii Google Play aktivuj funkciu „Play Protect“ (nájdeš ju, keď klikneš vpravo hore na svoj profil). Funkcia slúži na skenovanie zariadení a nájde napr. škodlivé aplikácie, ktoré by mohli byť príčinou problému. |
D3-401.3 | Zariadenie neprešlo bezpečnostnou kontrolou. Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému, že zariadenie nie je rootované a že nemáš nainštalované žiadne škodlivé aplikácie. |
E1 | Skontroluj si, či máš nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie. Ak problém pretrváva, skús to, prosím, neskôr. |
E2 | Táto sekcia vyžaduje pripojenie na internet. |
E3 | Táto ponuka už bola uplatnená pomocou iného účtu na tomto zariadení. |
Táto e-mailová adresa je už zaregistrovaná. Skús to, prosím, znovu s iným e-mailom. | |
Toto telefónne číslo je už zaregistrované. Skús to, prosím, znovu s iným číslom. | |
E4 | Je nám ľúto, ale zdá sa, že tu práve teraz nie je čo vidieť. Skús to, prosím, za pár minút znova. |
E-mailová adresa nebola nájdená. | |
E9 | Zdá sa, že nastavenie času na tomto zariadení nie je správne. Skontroluj, prosím, nastavenie času a dátumu a skús to znova. |
E10 | Tvoj účet bol uzamknutý. Kontaktuj nás, prosím. |
E12 | Nainštalovaná verzia aplikácie nie je aktuálna. Stiahni si novú verziu a skús to znova. |
E13 | Nainštalovaná verzia Google Play nie je aktuálna. Aktualizuj si, prosím, službu Google Play. |
Q1 Q2 Q3 Q4 |
Zdá sa, že toto zariadenie je rootované. Odinštaluj, prosím, všetky aplikácie používané na rootovanie a skús to znova. |
W0 W1 W2 |
Zdá sa, že aplikácia bola nainštalovaná z neznámeho zdroja. Nainštaluj, prosím, oficiálnu verziu z Google Play. |
Pri väčšine chýb sa ti zobrazí len všeobecné chybové hlásenie „Ups! Niečo sa pokazilo!“. Riešenie záleží na chybovom kóde, ktorý sa ti zobrazí. Tu je zoznam tých najčastejších chýb.

Kód | Riešenie |
---|---|
DIF400 | Problém môže byť spôsobený chybou v aplikácii. Skús to, prosím, znova neskôr. |
DIF400.4 | Nastavenie času na zariadení nie je správne. Prepni si hodiny na automatické a skús to znova. |
DIF401.2 | Aplikácia neprešla bezpečnostnou kontrolou. Stiahni si update cez Apple Store. Príčinou problému môže byť aj chýbajúci bezpečnostný kľúč. Po poslednom dni v mesiaci bude aplikácii povolený nový. |
DIF403 | Bezpečnostný kľúč aplikácie bol stratený z dôvodu obnovenia továrenského nastavenia alebo obnovenia zálohy. Po poslednom dni v mesiaci bude aplikácii povolený ďalší bezpečnostný kľúč. |
NET-VAL-401 | Reštartuj aplikáciu. Ak problém pretrvá, skús aplikáciu preinštalovať. Keď nepomôže ani to, reštartujte telefón. |
NET-VAL-403 | Na telefóne došlo k obnoveniu továrenského nastavenia alebo si sa nedávno prihlásil/a na novom zariadení. Počkaj, prosím, do prvého dňa nadchádzajúceho mesiaca a potom to skús znova, prípadne preinštaluj aplikáciu. |
NET-VAL-500 | V súčasnosti máme problémy so sieťou. Skús to, prosím, neskôr. |
NET-AKA-403 | Skús to, prosím, znovu za pár dní. |
URL-NCI URL-UUN-1005 |
Zariadenie stratilo pripojenie k sieti. Skontroluj, či je pripojené na internet, a skús to znova. |
IAE-AFU | Stiahni si najnovšiu verziu aplikácie z App Store. |
IAE-ATU | Na ďalšie používanie aplikácie bude potrebné prijať aktuálne podmienky. |
IAE-AJB | Boli na zariadení vykonané technické zmeny? Nepodporujeme telefóny, pri ktorých došlo k manipulácii s operačným systémom. |
IAE-DNT | Skús preinštalovať aplikáciu. |
TOK-TNR TOK-TTI TOK-TRT TOK-TMR AVE-AER |
Reštartuj aplikáciu. Ak problém pretrvá, skús aplikáciu preinštalovať. Keď nepomôže ani to, reštartuj telefón. |
GEN-GNC | Over, či je telefón pripojený na internet. |
MLE-LOF | Ponuka už nie je k dispozícii. |
MLE-NST | Nastav hodiny v telefóne na automatické. |
PLX | Skús to, prosím, znova neskôr. Ak problém pretrvá, preinštaluj aplikáciu. |