Zavrieť ×
Neprišiel mi e-mail s kódom pre dvojfázové overenie.

Skontroluj, či e-mail neprišiel do spamu, a prípadne požiadaj o opätovné zaslanie kódu. Ak kód neprichádza, over si, či máš účet registrovaný pod správnym e-mailom.

Vlastním telefón Honor/Huawei a aplikáciu McDonald’s nemôžem nájsť na stiahnutie.

Naša aplikácia je dostupná v oficiálnom obchode Google/Apple. Inštalácia z akéhokoľvek iného zdroja nie je povolená.

Musím využívať dvojfázové overenie?

Áno, funkcia verifikácie v dvoch krokoch je v súčasnosti nevyhnutná na ďalší vývoj aplikácie.

Ako často sa mení ponuka kupónov?

Kupóny sa môžu meniť každý týždeň, niekedy aj častejšie. Platnosť niektorých ponúk je obmedzená na jeden deň.

Potrebujem obnoviť zabudnuté heslo. Ako na to?

V sekcii „Účet“ klikni na „Zabudol si heslo?“. Na registrovaný e-mail ti potom pošleme nové.

Nejde mi načítať QR kód pri kupóne.

Pod QR kódom je číselný údaj, ktorý môžeš nadiktovať obsluhe alebo ho zadať na kiosku.

Dajú sa kupóny využiť aj v McDrive?

Áno, pokiaľ nie je pri konkrétnom kupóne priamo uvedené, že ho nemožno uplatniť v McDrive.

Dajú sa kupóny využiť pri objednávke cez McDelivery?

Kupóny je možné využiť iba na nákup v reštaurácii (prípadne v McDrive). Pri niektorých môže byť nákup obmedzený napr. len na samoobslužný kiosk.

Kde nájdem kupón za anketu Váš názor?

Odmenu za vyplnenú anketu nájdeš medzi ostatnými kupónmi.

Nestihol/-la som včas uplatniť kód z kupónu Váš názor. Je možné ho vygenerovať znova?

Bohužiaľ, nie. Po tomto dátume je kód neplatný.

Koľko kupónov z aplikácie je možné uplatniť v rámci jednej objednávky?

V rámci jedného nákupu môžeš uplatniť neobmedzené množstvo kupónov (pokiaľ pri individuálnych kupónoch nie je uvedené niečo iné). Čo však nemožno, je v jednom nákupe uplatniť kupóny z viacerých zariadení.

Je možné uplatniť zľavový kupón z aplikácie aj po vypršaní jeho platnosti?

Kupón možno využiť iba do konca jeho platnosti.

Môžem jeden kupón využiť viackrát?

Každý kupón je možné využiť len raz.

Prečo má aplikácia také zložité bezpečnostné opatrenia?

Stále pracujeme na tom, aby bolo používanie aplikácie čo možno najpohodlnejšie. Funkcia dvojfázového overenia je v súčasnosti potrebná na jej ďalší vývoj.

Bude možné v aplikácii vytvoriť objednávku, ktorú si následne vyzdvihnem v reštaurácii?

Aplikáciu stále vyvíjame a pracujeme na nových funkciách, ktoré ti do budúcna spríjemnia tvoj nákup.

Bude možné v aplikácii vyplatiť objednávku?

Aplikáciu stále vyvíjame a pracujeme na nových funkciách, ktoré ti do budúcna spríjemnia tvoj nákup.

Mám Android

Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému a že zariadenie nie je rootované. V aplikácii Google Play aktivuj funkciu „Play Protect“ (nájdeš ju, keď klikneš vpravo hore na svoj profil). Funkcia slúži na skenovanie zariadení a nájde napr. škodlivé aplikácie, ktoré by mohli byť príčinou problému.

Android
Kód Riešenie
D2-401.1 Zariadenie neprešlo bezpečnostnou kontrolou. Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému a že zariadenie nie je rootované. V aplikácii Google Play aktivuj funkciu „Play Protect“ (nájdeš ju, keď klikneš vpravo hore na svoj profil). Funkcia slúži na skenovanie zariadení a nájde napr. škodlivé aplikácie, ktoré by mohli byť príčinou problému.
D3-401.3 Zariadenie neprešlo bezpečnostnou kontrolou. Uisti sa, že používaš oficiálnu verziu operačného systému, že zariadenie nie je rootované a že nemáš nainštalované žiadne škodlivé aplikácie.
E1 Skontroluj si, či máš nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie. Ak problém pretrváva, skús to, prosím, neskôr.
E2 Táto sekcia vyžaduje pripojenie na internet.
E3 Táto ponuka už bola uplatnená pomocou iného účtu na tomto zariadení.
Táto e-mailová adresa je už zaregistrovaná. Skús to, prosím, znovu s iným e-mailom.
Toto telefónne číslo je už zaregistrované. Skús to, prosím, znovu s iným číslom.
E4 Je nám ľúto, ale zdá sa, že tu práve teraz nie je čo vidieť. Skús to, prosím, za pár minút znova.
E-mailová adresa nebola nájdená.
E9 Zdá sa, že nastavenie času na tomto zariadení nie je správne. Skontroluj, prosím, nastavenie času a dátumu a skús to znova.
E10 Tvoj účet bol uzamknutý. Kontaktuj nás, prosím.
E12 Nainštalovaná verzia aplikácie nie je aktuálna. Stiahni si novú verziu a skús to znova.
E13 Nainštalovaná verzia Google Play nie je aktuálna. Aktualizuj si, prosím, službu Google Play.
Q1
Q2
Q3
Q4
Zdá sa, že toto zariadenie je rootované. Odinštaluj, prosím, všetky aplikácie používané na rootovanie a skús to znova.
W0
W1
W2
Zdá sa, že aplikácia bola nainštalovaná z neznámeho zdroja. Nainštaluj, prosím, oficiálnu verziu z Google Play.
Mám iOS

Pri väčšine chýb sa ti zobrazí len všeobecné chybové hlásenie „Ups! Niečo sa pokazilo!“. Riešenie záleží na chybovom kóde, ktorý sa ti zobrazí. Tu je zoznam tých najčastejších chýb.

Android
Kód Riešenie
DIF400 Problém môže byť spôsobený chybou v aplikácii. Skús to, prosím, znova neskôr.
DIF400.4 Nastavenie času na zariadení nie je správne. Prepni si hodiny na automatické a skús to znova.
DIF401.2 Aplikácia neprešla bezpečnostnou kontrolou. Stiahni si update cez Apple Store. Príčinou problému môže byť aj chýbajúci bezpečnostný kľúč. Po poslednom dni v mesiaci bude aplikácii povolený nový.
DIF403 Bezpečnostný kľúč aplikácie bol stratený z dôvodu obnovenia továrenského nastavenia alebo obnovenia zálohy. Po poslednom dni v mesiaci bude aplikácii povolený ďalší bezpečnostný kľúč.
NET-VAL-401 Reštartuj aplikáciu. Ak problém pretrvá, skús aplikáciu preinštalovať. Keď nepomôže ani to, reštartujte telefón.
NET-VAL-403 Na telefóne došlo k obnoveniu továrenského nastavenia alebo si sa nedávno prihlásil/a na novom zariadení. Počkaj, prosím, do prvého dňa nadchádzajúceho mesiaca a potom to skús znova, prípadne preinštaluj aplikáciu.
NET-VAL-500 V súčasnosti máme problémy so sieťou. Skús to, prosím, neskôr.
NET-AKA-403 Skús to, prosím, znovu za pár dní.
URL-NCI
URL-UUN-1005
Zariadenie stratilo pripojenie k sieti. Skontroluj, či je pripojené na internet, a skús to znova.
IAE-AFU Stiahni si najnovšiu verziu aplikácie z App Store.
IAE-ATU Na ďalšie používanie aplikácie bude potrebné prijať aktuálne podmienky.
IAE-AJB Boli na zariadení vykonané technické zmeny? Nepodporujeme telefóny, pri ktorých došlo k manipulácii s operačným systémom.
IAE-DNT Skús preinštalovať aplikáciu.
TOK-TNR
TOK-TTI
TOK-TRT
TOK-TMR
AVE-AER
Reštartuj aplikáciu. Ak problém pretrvá, skús aplikáciu preinštalovať. Keď nepomôže ani to, reštartuj telefón.
GEN-GNC Over, či je telefón pripojený na internet.
MLE-LOF Ponuka už nie je k dispozícii.
MLE-NST Nastav hodiny v telefóne na automatické.
PLX Skús to, prosím, znova neskôr. Ak problém pretrvá, preinštaluj aplikáciu.