Nová kampaň McDonald's cieli na milovníkov kávy McCafé

23. jún 2021

Spoločnosť McDonald’s spustila od júna novú letnú kampaň na podporu kaviarenského konceptu McCafé. Adresuje ju všetkým milovníkom kávy, ktorí oceňujú rýchlu dostupnosť a ponuku kvalitnej kávy. Cieľom komunikácie je predstaviť jednotnú kávovú ponuku značky McCafé s dôrazom na pohodlný nákup a jednoduchosť. 

Kampaň bude v éteri počas celého leta, a to ako na slovenskom, tak i na českom trhu. V rámci komunikačných kanálov obsiahne podporu v outdoor médiách, slovenských rádiách, na internete, na sociálnych sieťach, a rovnako tak na miestach predaja. Za kreatívnym riešením kampane stojí agentúra DDB, sociálne médiá spravuje agentúra Follow Bubble a o mediálny nákup sa stará OMD.

McDonald's, ako dobrý sused, kampaňou cieli na milovníkov kávy a tých, ktorí na ceste za kvalitnou kávou preferujú rýchlosť, dostupnosť a pohodlné riešenie.  „Cieľom kampane je predstaviť McCafé ako, “Dobrú kávu. Jednoducho“, čo je slogan kampane. Zákazníci môžu oceniť najmä komfort v dostupnosti obľúbenej jednotnej kávy, a to vo všetkých našich reštauráciách cez predajné kanály McDonald's, a to nielen v kaviarenskej časti McCafé, ale aj na hlavnom pulte, cez McDrive alebo McDelivery," hovorí riaditeľ marketingu spoločnosti McDonald's pre ČR/SR Martin Troup.

Kaviarenský koncept McCafé je pritom zo strany Slovákov dlhodobo pozitívne hodnotený. Dokazuje to i ocenenie „Najdôveryhodnejšia značka medzi kaviarňami“, ktorú značka McCafé získala v roku 2019. Toto ocenenie odráža celý prístup značky smerom ku ponuke kávy svojim zákazníkom. McDonald’s totižto kladie veľký dôraz nielen na samotnú kvalitu produktov, ale aj na ekológiu. Na celý proces pestovania, zberu a spracovania kávy dohliada „zelená žaba“, ktorá je symbolom v piktograme nezávislej organizácie Rainforest Alliance. Jej úlohou je dohliadať a garantovať, že káva pochádza z plantáží, ktoré rešpektujú zásady ochrany životného prostredia, kvalitu produktov a udržateľného poľnohospodárstva, ktoré zaručujú dobré podmienky pre pracovníkov na plantážach i pre členov ich rodín.

Prihlásenie k newsletteru