Každý deň môže chutiť skvelo, keď sa radujeme z maličkostí.

8. júl 2020

McDonald’s predstavuje nový koncept.

Bratislava, 8. júl 2020 – Od júna odštartoval v televízii aj v online priestore imidžový spot, ktorým McDonald’s v Českej republike a na Slovensku uvádza svoj nový koncept, ktorý sa postupne prepíše do všetkej komunikácie: príbeh vtáčika, ktorý poletuje pri reštaurácii, pozoruje život ľudí okolo a oslavuje malé radosti, ktoré nás denne stretávajú. Práve vďaka nim potom môže, ako hovorí kampaňový claim, každý deň chutiť skvelo.

Priniesť príbeh s veľkým posolstvom o malých veciach bola príjemná výzva. Keď sme sa však na svet pozreli očami malého vtáčika, všetko do seba zapadlo. Práve on nám v spote pomáha ukázať, že po radosť skutočne netreba chodiť ďaleko. Je tu medzi nami dnes a denne. Stačí si ju len všímať a vychutnať si ju,“ vysvetľuje myšlienku spotu Creative Director DDB Gert Laubscher. „A práve na tom je postavený aj samotný dlhodobý koncept,“ dodáva.

„McDonald’s je brand, ktorý je konzistentný a vždy prinášal do života ľudí pozitívne emócie. Nový komunikačný koncept nie je výnimkou. Vyzdvihnúť fakt, že radovať sa dá aj z mála, je nám vlastné. A je pravda, že v posledných týždňoch ešte získal na väčšej relevancii. Aj preto sa nám tak zapáčil príbeh nášho hlavného hrdinu. Nenápadný malý vtáčik je niečím obyčajným a všedným a zároveň aj symbolom voľnosti, života a veselosti,“ reaguje na stratégiu McDonald’s Martin Troup, Marketing Director pre Českú republiku a Slovensko.

Ďalšie rozpracovanie konceptu Každý deň chutí skvele sa v nasledujúcich mesiacoch premietne vo všetkých touchpointoch, rôznych produktových platformách a celkovej komunikácii značky. V televíznom spote je použitá originálna pesnička Billa Withersa.

Odkaz na spot na YouTube: https://youtu.be/Fh535AHWuT8

A tiež na webovej stránke - https://www.mcdonalds.sk/

 

Credits kampane

Názov kampane: Každý deň chutí skvelo

Klient: McDonald’s

Značka: McDonald’s

Nasadenie od – do: 29. 6. – 31. 12. 2020

Mediamix: televízia, online, POP, OOH, owned media

 

Kreatívna agentúra: DDB Prague

Produkčná agentúra: Bistro Films

Mediálna agentúra: OMD

Obsahová agentúra: Bubble

Réžia: Marek Partyš

Chief creative officer: Radouane Hadj Moussa

Creative director: Gert Laubscher

Art director: Valerie Rónová

Copywriter: Simona Luteránová

Account director: Nikola Bochová

Account manager: Ivana Volavá

Head producer: Ondřej Martinec

Prihlásenie k newsletteru