Zavrieť ×

McCafé je najdôveryhodnejšia značka

28. november 2019

Značka McCafé porazila Starbucks či Costa Coffe a získala prvenstvo v marketingovom prieskume

 

Bratislava, 28. november 2019 – Milovníci kaviarní na Slovensku najviac dôverujú značke McCafé, ktorá je súčasťou siete reštaurácií McDonald´s na Slovensku. Aktuálne spoločnosť McDonald´s prevádzkuje 31 reštaurácií, pričom 24 z nich disponuje kaviarenskou časťou McCafé. V kategórii Kaviarne získala prvenstvo značka McCafé v marketingovom programe - Dôveryhodné značky pre rok 2019.

 

Značka McCafé bola na včerajšom Galavečeri v hoteli Radisson Blu Carlton v Bratislave ohodnotená ako Najdôveryhodnejšia značka 2019 v kategórii Kaviarne, čím porazila Starbucks, Costa Coffe, či Cross Cafe. Kaviarne McCafé ponúkajú svojim zákazníkom nielen viacero druhov čerstvej kávy, ale i studené nápoje, čaje, či dezerty, ktoré sa sezónne obmieňajú. „K najobľúbenejšej káve patrí Cappuccino a z dezertov vyniká jahodový Cheese Cake. Obľube sa tešia aj naše jedinečné a zdravé Smoothies, vždy čerstvo rozmixované z rôznych druhov ovocia i zeleniny,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR Supervízor pre McDonald´s na Slovensku.

Návštevníci kaviarní McCafé si môžu každý deň vychutnať v príjemnom prostredí Mc konceptu šálku skutočne kvalitnej kávy, ktorú im vždy pripravujú zaškolení baristi. Kávovú ponuku McCafé tvorí 100 % Arabica zo strednej a južnej Ameriky, ktorá je certifikovaná nezávislou organizáciou Rainforest alliance. Zelené logo organizácie so žabkou zaručuje, že spĺňa všetky sociálne, ekonomické a environmentálne kritéria v rámci trvalej udržateľnosti, keďže sa pestuje na plantážach s ohľadom na životné prostredie, pracovníkov a obyvateľov, ktorí tu pracujú i žijú.

„Veríme, že naši zákazníci oceňujú aj náš zodpovedný prístup k výberu surovín a dodávateľom. Získanie ocenenia je pre nás veľkým zadosťučinením za kvalitu produktov i služieb nami prevádzkovaných kaviarní. O to väčšiu radosť máme z toho, že o tom rozhodli zákazníci na základe ich osobných skúseností,“ dodala L. Poláčeková.

 

Dôveryhodné značky sú jediným marketingovým programom na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Do ankety sa počas leta a jesene 2019 zapojilo 2 000 slovenských spotrebiteľov, ktorí rozhodovali až v 40 kategóriách o najsilnejších značkách na trhu za rok 2019. Viac informácií o programe Dôveryhodné značky nájdete tu: https://doveryhodneznacky.sk/ Viac informácií o McCafé nájdete tu: https://www.mcdonalds.sk/zodpovednost-a-suroviny/kava/

 

O spoločnosti McDonald´s Slovensko

Spoločnosť McDonald's pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995. Prvá reštaurácia bola otvorená v Banskej Bystrici. V novembri roku 2003 vznikla na Slovensku charitatívna organizácia Ronald McDonald House Charities. Aktuálne je na Slovensku 31 reštaurácií, z ktorých je 15 v Bratislave a ostatných 16 v Banskej Bystrici, Košiciach, Liptovskom Mikuláši, Martine, Nitre, Prešove, Prievidzi, Trenčíne, Trnave, Zvolene a Žiline. Súčasťou 24 reštaurácií je obľúbený koncept McCafé, ktorý sa predstavil v roku 2009. V tomto roku predstavila značka McDonald's na Slovensku prvé reštaurácie z konceptu reštaurácií novej generácie. Do konca roku 2020 budú mať zavedený tento inovatívny koncept všetky reštaurácie na Slovensku. V ankete Najzamestnávateľ roka za rok 2018 sa spoločnosť McDonald‘s Slovensko umiestnila na 1. mieste v kategórii Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo.